Sık Sorulan Sorular
Sık Sorulan Sorular
Ozigo'nun başarı hikayesi nasıl başladı?
Ozigo markamızı bugünkü başarısına ulaştıran hikâyenin temelleri aslında 1992 yılında atıldı. O dönemde yine benzer bir sektörde; orman ürünleri ve hırdavat yapı market üzerine hizmet veriyorduk. Bu alanda kazandığımız deneyim ve iyi müşteri ilişkilerimiz, bizleri özellikle imalat sektörüne yönelik ihtiyaçları karşılamaya yönlendirdi. Bu anlayışla 2005 yılında Ozigo markamızı kurduk.
Üretimde önem verdiğimiz detaylar nelerdir?
Şimdiye baktığımızda sektör dinamikleri için Ozigo, lokomotif görevi gören oldukça önemli bir yere sahip. Bu markanın tüm kurumsallık sürecinde bizler de bugünkü yerini hedefleyerek çalıştık. Özellikle teknoloji alanında her yıl, makine ve yazılım altyapısına ciddi yatırımlar yaparak kaliteyi daha hızlı ve güvenilir bir şekilde ulaşılabilir hale getirdik. Yine bu süreçte özellikle bulunduğumuz sektörde kendini kanıtlamış yabancı markalarla da iş birliği içerisindeyiz. Almanya ve İsveç menşeili firmaların Türkiye distribütörlüğünü yaparken; konumunda lider olan bu markaların vizyonu ile yerli zanaatkarlığı müşterilerimize aynı anda sunuyoruz. Bu da bizi ayrıcalıklı kılan bir diğer önemli husus. Bunların yanı sıra zaman yönetimi de bizler için öncelikli bir konu. Hem çalışanlarımız hem de müşterilerimiz için yaptığımız sözleşmelere, anlaştığımız protokollere tam anlamıyla bağlı kalıyor ve söz verdiğimiz zamanda ürünlerimizi teslim ediyoruz.
Membran kapak seçerken müşteriler neye dikkat etmeli?
Dekorasyonda kaliteye ulaşabilmek ve kişinin kendi talebi doğrultusunda üretim yaptırabilmesi memnuniyet açısından en önemli noktadır. Üretimini yaptığımız ürünlerde kaliteden taviz vermeden her kişinin kullanım alanına yakışacak özel üretimler yapıyoruz. Özellikle kullanılan ham maddeler kullanım süresinin uzunluğu, ürünün dayanıklılığı ve çeşitliliği müşterinin odak noktası. Bu noktada hayal edilen tasarımı ve fonksiyonelliği tam olarak sağlamak da tabii ki bizim görevimiz. Biz yalnızca tasarım odaklı çalışmıyor; Ozigo'nun konforlu, kullanışlı, sağlıklı ve kolay eskimeyen bir ürün olmasına da önem veriyoruz. İnsanlar en rahat ettiği, en mutlu oldukları ortamlarda tüm detayları özenle seçerler. Ozigo ailesi olarak bizi tercih eden müşterilerimize deneyimli insan kaynağımız, teknolojik üretim hatlarımız, tasarımsal yetkinliğimiz ve sektörel deneyimimizle arzu ettikleri konfor alanlarını en ince detaylarına kadar inşa ediyoruz.
Deco Door müşterilerinin ayrıcalıklarını nasıl tanımlarsınız?
Daha önce de bahsettiğimiz üzere Ozigo tam anlamıyla müşteri odaklı bir marka. Bu yalnızca müşterilerin zevkleri doğrultusunda ürünler ortaya çıkarmak anlamına gelmiyor. Bugün bizim sektörümüzde dahil olmak üzere pek çok sektörde insanlar satış sonrası desteğin yetersizliğinde şikayetçi. Bizler ise bu konuda oldukça ciddi bir tutum sergiliyoruz. Ozigo markası ile tanışan bir müşterimiz yıllar sonra dahi herhangi bir sorununda bize ulaşabiliyor ve bizden gerekli desteği alabiliyor. Şu an hali hazırda yıllık ortalama 15.000 ila 20.000 arasında konuta misafir olan bir markayız. Yurt içerisinde 60 ilde bayii ve müşteri ağı ile dünya genelinde 7 ülkeye ihracat yapıyoruz. Tüm bu süreçte disiplinimizin temelinde de her gün alanında bir adım daha ilerleyen markamızın devamlılığını ve gelişimini sağlama gayemiz var. Kısa vadede tüm Türkiye’de ve dünya çapında daha geniş ihracat ağına sahip olmayı hedefliyoruz. Bunun için ilham veren fikirleri, etkileyici tasarımları, üstün kaliteyi, zarafeti, sağlamlığı, doğru ham maddeleri ve üst düzey müşteri ilişkilerini markamız ile buluşturmaya devam edeceğiz. Ozigo ailesi olarak dilediğiniz anda yanınızdayız!